დღე მესამე
განვსაზღვრეთ პროექტის მიზნები, მოვიძიეთ ინდიკატორები;
გავეცანით 21–ე საუკუნის უნარ–ჩვევებს და ბლუმის განახლებულ ტაქსონომიას;
პროექტის გეგმაში ჩავწერეთ მიმართულების მიმცემი ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.
განვსაზღვრეთ პროექტის მიზნები, მოვიძიეთ ინდიკატორები;
გავეცანით 21–ე საუკუნის უნარ–ჩვევებს და ბლუმის განახლებულ ტაქსონომიას;
პროექტის გეგმაში ჩავწერეთ მიმართულების მიმცემი ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.
Комментариев нет:
Отправить комментарий